از آن طرف پاکستان بیچاره اگر از تلاش خویش در دستیابی به کم ترین درجه از سلاح های هسته ای که حداقل در برابر تهدیدات هندی ها از خویش دفاع نماید، دست بر ندارد، از طرف آمریکا مرتباً مورد تهدید قرار می گیرد.

 

- در هند، دولت به منظور کاهش جمعیت مسلمانان، عملیات عقیم نمودن اجباری را بر مردان آن ها اجرا می نماید و هندوها روستا های مسلمانان را همراه با ساکنان شان زنده زنده به آتش می کشند و زمانی که پلیس به صحنه می آید نه تنها متجاوزین را مورد پیگرد قرار نمی دهد بلکه بر افراد بی گناه که از آتش مهاجمین جان سالم به در برده اند و پا به فرار گذاشتند، به اتهام اخلالگر و آشوبگر آتش می گشاید.

 

- این عملیات وحشیانه مرتباً تکرار می شود.

رسانه های تبلیغاتی جهان در سکوت مرگبار به سر می برد. کنفرانس های حقوق بشر به هیچ وجه دخالت نمی نمایند. نه در سازمان ملل و نه در شورای امنیت یک رأی هم بر محکومیت این بربریت وحشیانه اظهار نمی شود.

از آن طرف در سودان، زمانی که یک سودانی نصرانی به جرم جاسوسی برای دشمن، محاکمه می شود و دادگاه حکم اعدامش را صادر می نماید، سودان با شدت تمام مورد خشم و غضب آمریکا قرار می گیرد. کنفرانس های حقوق بشر به حرکت در می آیند. چه غوغایی که به پا نمی کنند؟ آیا جاسوس باید اعدام شود؟ این چه وحشی¬گری است؟

 

- آری! اینچنین است سیاست های یک بام و دو هوا... با این وصف موضع گیری غرب در برابر فاجعه ی بوسنی به مراتب خصمانه تراز موضع گیری های سابق ضد اسلامش بود. فاجعه خیلی عمیق بود و رها کردن و تنها گذاشتن مظلومین خیلی ذلت بار. در هر روزی که می گذشت تعدادی از مردان و زنان و اطفال به قتل می رسیدند و یا ربوده می شدند. شدت فاجعه به حدی بود که رسانه های جانبدار نیز نمی توانستند ساکت بنشینند اما با این وجود نیز، احدی در غرب تکان نخورد.

 

- البته تکان خوردند و جنبیدند اما به منظور منع رساندن سلاح به مردم بوسنی، تا نتوانند از خویش دفاع کنند.

- این موضع گیری غرب بیانگر چه چیزی است؟

روشن است آن ها با زبان ساده و صریح چنین می گفتند: ای صرب ها! عملیات خود را در کشتن، ذبح کردن، شکنجه، تخریب و نابودی بوسنیایی ها ادامه دهید. جهت برداشتن هر مانع و مشکلی که عملیات تان را به تعویق اندازد، ما در کمین و آماده ایم.

 

- هر صدایی در سازمان ملل و شورای امنیت جهت مسلح نمودن بوسنیایی ها بلند شود، ما خاموشش خواهیم نمود و هر کانالی که برای رسیدن سلاح به بوسنیایی ها در نهان تلاش نماید، آن کانال را شدیداً تحت فشار قرار خواهیم داد. شما کاملاً مطمئن باشید آنچه در توان دارید دریغ ننمایید و از دخالت احدی نیز بیم نداشته باشید.

 

-عملیات را ادامه دهید، هنگامی که برای ما روشن شد که شما به اهدافتان رسیده اید و عقده های ما و شما بر آن ها خالی شد، آنگاه ما در صدد دخالت بر می آییم. آن هم خیلی بی طرفانه و کُند. به این طریق می خواهیم در برابر دیدگان جهانیان به شما بگوییم: کافی است آنچه انجام داده اید. و در پشت پرده بگوییم: "مبارک باد پیروزیتان"

نهایتاً نیز از شما خواستار راه حل مسالمت آمیز می شویم، تا آنچه در این قضیه به دست آورده اید رسماً و قانوناً در اختیار شما قرار گیرد.

 

- آنچه بیان شد با همه ناگواری اش، تمام مطالب مورد نظرم نبود، زیرا موضع گیری غرب از قدیم برایم روشن بوده است. بلکه آنچه در این بحث می خواهم به آن اشاره کنم موضع گیری های دست نشاندگان و مزدوران غرب است. کسانی که دارای اسامی اسلامی هستند اما از درون مبتلا به اثرات تهاجم فکری غرب می باشند. چون غربی ها می اندیشند و همه چیز را با عینک غربی می نگرند.